Dead Silence.

Hej hej nu ligger jag nerbäddad i min nybäddade och ickelanluktade säng med muffi.
Vi har kollat på ett avsnitt av Vampire Diaries men tänkte göra ett inlägg innan vi kollar vidare på nästa avsnitt.
Så igår drog jag ner till skolan för att möta Simon & Marko vi gick hem till mig och dom körde wow och lite sånt och jag spelade the sims.
Efter nån timme började vi kolla på Dead Silence.
Sen fortsatte vi o lana haha kanske några timmar senare började vi kolla på Hostel.
Efter de spelade dom vidare medans jag somnade. Vi var uppe till 6 tror jag? haha vi hörde en massa äckliga ljud från fönstret.
Men de var riktigt mysigt skrattade sjukt mycket.
Gjorde en god och rejäl frulle till dom sen på morgonen sååå snäll som jag är.
Nu ska jag käka falukorv med min mor och senare blir det kanske en sväng ner på stan.





USCH.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar