Bästa dagen nånsin!

Som alla kanske vet så fyller jag år idag och denna dag har verkligen varit bäst!
Super kul idrottslektion på morgon och skolan var faktiskt kul idag!
Stack ut och käkade med morbror och mamsen trerätters!
Super godmat hihi och sällskapet var ju de bästa!
Sen fick jag min älskade väska!!! åhhh så himla nöjd fick ju en mikrofon också! shiit och imorgon kommer ju liksom alla fastrar och farmor och farfar!
Kommer bli en super dag imorgon också.
Livet leker yäääh!
Och tänk nu är jag 14... hyfsat awesome!


Madde älsking! 

Denice och Madde

Marko!

Marko och Emelie hahaha 

Marko och Denice!

Jossan!

Simon och något ramdon som ville va med tydligen hahah

Chrille.... så jäkla ful

Edward och Runes keps

Naaw älskar dig bästa vän!

Marko och Jag!

Julia och Malin!

Edward och Madde!

Simon och Madde!

Haha överlyckigt brud!

Simons mördarblick!

Edward!

Malin, Denice och Madde!

Malin, Madde och Edward
klockren bild!

Edward och Emelie!

Semla! 
Mamma, jag älskar dig mest av allt!
Tack för att du finns!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar