Skrapsår på knäna

Fredag: Hade sjukt kul i skolan, fattar inte hur mycket vi skrattade shiit alltså... Sen åkte jag till Frida!!!!! Åhh alldeles för mysigt tog en promenad ut i skogen med hunden och pratade om jaa... killar! och typ pmsfittor! -.- sen när vi kom hem så bakade vi och drog upp och dansade kinect!
Kul att jag typ inte kunde dansa pågrund av min träningsvärk i låren hahaha... Men den försvann ju senare. Sen kollade vi på " Hur många lingon finns det i världen" en så himla fin film! Sen bussen hem runt 10-11 tror jag :) tack Frida!
Älskar dig så himla mycket!



Lördag: Åhhhh varit på Gustavsvik heela dagen sååå kul ville typ inte åka hem hehe... Runt halv nio kom Hanning's med bussen och bar det iväg till GUSTAVSVIK! åhh typ skrattade så jag fick kramp i magen hela vägen dit. Typ åkte forsen tusen gånger blev halvt mosad och mina knän är hyfsat uppskrapade och svider men de var det fan värt skrattade så jäkla mycket. Sen hoppade jag från 10:an igen bara lite sådär hehe... fick string ända upp till axlarna typ myyys... Innan vi åkte hem så drog vi in till Örebro centrum och käkade på Jensen's hahahaha pontus vann en apelsinsorbet hahaha helt sjukt. Sen påvägen hem så släppte vi av Marthina i Västerås för hon skulle på nån fest men sen drog vi vidare till Heby så nu är jag hemma hos pappa och ska klä på mig lite och sen drar Pappa jag och Staffan upp till Farmor och Farfar och grillar! Får äntligen träffa Mila, Kristin och Bettan (hästar) så längesen alltså. Mår så himla superduper för tillfället!
Hoppas eran helg också har varit superduper som min!
Hihih puss och kram!

Sååååå lycklig!
Mina älsklingar Mila och Kristin

    Ger inte upp dig, du är för underbar. 
 



Du får mig att le snygging.





     



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar