När jag ser in i dina ögon känns det som om jag brinner.

Åhhh guuud ja herregud, då var man tillbaka till att bara tänka på just han
Kan inte släppa han varken från mitt hjärta eller min hjärna.
Önska jag kunde gå vidare eller ta ett steg framåt och berätta... men jag är för mesig.
Han kanske inte är helt perfekt men vem fan är fläckfri?
Han kanske inte är världens finaste eller jo det är han fan.
Han är inte den som jag vill slå rot hos nej, men någon som jag vill växa fast lite på.
För han, är någon jag tycker om.
Någon som jag kan sitta och tänka på dag in och dag ut.
Han är den som mina ögon har fastnat för.
Någon jag vill älska.
Åhh blir galen på mig själv...
Alldeles för mesig för kärlek och speciellt för han.

Vågar jag satsa igen?
Kanske måste?
Är inte helt övertygad än..
Var de ett tag men det försvann och nu är jag kär och galen igen.
Vafan.
Sa ju att jag inte skulle ge upp förrän jag hade dig i min famn.
Men kan det ens vara möjligt?
Du finns, jag finns men finns det ett vi?
Åhh mitt trasiga huvud...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar