Ser det ut som om jag sörjer dig? nej mer som om jag höjer dig.

Hej
Tänkte skriva lite om min helg för den var freaking awesome!
Lördag: Fixa och städa och så hemma sen iväg till Uppsala till statsteatern och käkade nån varm och asgod macka! Sen var det dags att gå på själva operan. Guuud den var så jäkla bra! Sen efter operan så väntade jag och mamma på Klara,Olle och Sanna som var inne på någon liten efterträff :)
Sen blev det middag super god lax och nån röra mhhh... sen till efterrätt blev de inget bättre än pannacotta med hallonsås! Supergott! Sen fick jag och Klara skjuts hem av mamma, Sanna blev ju kvar och festade. När vi kom hem till Klara så var vi så jäkla trötta så vi la oss direkt och kollade på "Mysteriet på Greveholm" såå mysigt.
Söndag: Vaknade runt 8 konstigt nog fast vi inte alls hade bråttom till stallet så vi chillade sen ner och käka havregrynsgröt och byte och stack iväg!
Byggde bana och gick sen ut och hämtade Pelle i hagen och fixa iordning honom sen red Klara och jag fotade måste säga att hon har ju utvecklats något helt otroligt sen jag red med henne!
Sen drog jag hem till pappa och käkade och vidare hem till Västerås.
Idag har väl varit en såndär dag... tråkigt i skolan typ...-.- sen när jag väl kom hem så somnade jag....
Nu tänkte jag göra en önskelisa som jag ska lägga upp sen!

Ett år sen ganska exakt låångt hår.... :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar