För jag kommer aldrig låta dig få se mig svag, jag gråter bara i regnet.

Headern är ju lite fuckad... men det får vara så nu får tillfället hihi.
Nu ska jag berätta om skolan för den har varit hyfsat najs faktiskt!
Först hade vi svenska, typ läste lite först sen blev vi indelade i grupper och så fick vi nån konstig text som det typ stod fett bah grabbar skitfräsch och massa konstigt i.
Linn, Edward och jag typ skrattade bara för de var så jäkla fult liksom hela texten.
Sen drog jag, Madde, Denice,Alva,Jossan och Shan ner till Ann för att prata om att byta språk och vad de skulle bli för konsekvenser... så nu vet jag inte om jag ska byta.
Efter de så var det So med Jens!
Ganska segt eftersom jag var fett hungrig och så men de var helt okej kul :)
Sen lunch, käkade inte så mycket eftersom jag inte gillade maten... usch men sen drog Maddisen och jag och "pallade" äpplen som vi käkade så blev väl hyfsat mätt iaf :)
Sen So igen och nu var de kul för jag kunde koncentrera mig mycket bättre hehe.
Sen hade vi hemkunskap, snackade om flatlös och fråga mig inte varför men men den lektionen var fett jäkla skön har inte skrattat så mycket på länge.
Skoldagar med mycket skratt och ingen franska är dom dagarna jag gillar mest hahaha.
Nu ska jag tvätta ansiktet och ta ut mitt löshår och göra lite varm choklad och mysa ner i sängen med en bok.
Ha det så bra!


Alva, Jossan, Denice, Madde och jag sååå snygga!

Hahaha snygg bild på mig, Marko och Chrille...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar