Vad vi än kallar det så är det bara ett långsamt farväl.

Hej hej.
Ska strax hoppa in i duschen och sova.
Varit en helt okej dag, först skola jättekul på orienteringen med Selma sen blev de en hel del tröökiga lektioner.
Efter skolan cykla jag ner till mammas jobb och kollade på "Smosh" innan Marie kom och vi tog en fika jag, hon och mamma sen hade jag sånglektion såå himla kul att sjunga vill verkligen ha konsert nu nu nu!! Fick tre låtar tills nästa torsdag så jag hoppas ni hals blir bättre.
Sen hem och ner till frissan och boka klipp tid sen hem och vänta på Marthina och min älskade kusin som äntligen kommit hem från sjukhuset och ligger och sover i mammas säng för tillfället.
Så skönt att se henne igen hoppas hon blir bra snart igen.
Käkade god middag och nu ligger jag här och ska hoppa in i duschen.
Godnatt

Ett år sen tror jag.

1 kommentar: