Kärleken är som ett gummiband, när den ena släpper får den andra ta smällen.

Sitter på mitt rum och ska väl ta och städa och ta fram lite saker tills imorgon.
För imorgon blir det prao och är faktiskt lite nervös hihi... Men de ska ju gå bra!
Idag har jag ridit då dubbelpass först Ior sen Murre.
Gick väl helt okej bra.
Sen hem och käka och bara softa med Marthina som är hemma :)
Blev en trevlig söndags middag idag med biff och potatis och gräddsås till huvudrätt och jino till efterrätt :)
Jino är frukt som man river choklad över och sen sätter in i ugnen en stund så chokladen smälter suuuper gott verkligen!
Men nu ska jag städa och fixa för ju snabbare jag blir klar desto mindre får jag vänta på att se " Jag saknar dig".
Ha det bra kanske slänger in ett till inlägg har ju trotts allt sovmorgon till 10 iaf :)
Puss!!!





gamla bilder från en dag med Klara som jag minns väldigt väl....

2 kommentarer: