Lev som ett svin och dö som en hund.

 Sitter vid köksbordet och det är tyst i lägenheten mamma är ute och käkar med sina kompisar och jag sitter här.... men det stör mig inte de minsta hihi :)
Skolan var fan superduper idag!
Klart med allt tills imorgon fixa de lite snygg bara nu här innan :)
Efter skolan drog jag ner på stan fick sällskap av Emelie som skulle till hennes buss.
Sprang omkring som en jävla galning och letade efter svarta jeans! meeeh nej nej det var minnsan ett fel på varje jävla par för låg midja icke stretch vita sömmar fula bakfickor! åhh suck.
Men med hem följde:
En ögonbrynspenna från HM 29:-
En vässare HM 9:-
Blond hårfärg HM 79:-
Rödaktig stickad tröja New Yoker 99:-
Svarta jeans Cubus 199:- sen 30 % på de alltså 149 :-
Ett par rosa spetstrosor Cubus 49 sen 30% på de alltså 35 :-
Sammanlagt gick allt på 400 :-
Snacka om att jag har fyndat idag! och imorgon är det soft dag alltså redovisningar hela förmiddagen skulle jag tro och omröstning sen lunch 70 min som ska spenderas med Marko och Simon på Sub sen klockan 1 är det sång träning inför MFL i en timme slutar 2 hem städa fixa och hoppa på 3 bussen till Heby middag med papi filmtittande och sen somna skönt seeent på natten hihi! :)
Vilket underbart slut på veckan.
Ska bli så skönt med lov!



åhh älskar hennes röst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar