Without you.

Sitter på mammas jobb och ritar hehehe men nu ska jag ta och gö lite läxor suuck! -.-
Väder är ju bara förjävligt.... och jag ska om ca en timme cykla hem och jag trodde att de skulle bli bättre väder men fuck no-.-
Idag hade vi debatten som jag haft "lite"ont i magen för att ha och de gick super duper! :D
Vi ägde dom pöjkar!
Och jag saknar min älskade vän så det gör ont (rubriken är till dig) vet inte hur jag skulle klara min utan henne.
Hon finns alltid för mig alltid är hon hos mig i mitt hjärta.
Hon är världens underbaraste.
Om hon var här nu så skulle jag knappt ens tänka på att det blåser och regnar som fan ute.
Jag älskar dig, Frida Larsson så högt himlen kan nå.
åhhh vad jag saknar dig.




Bilden är till dig.
Hoppas vi ses snart måste picknicka innan det blir för kallt!
Tänker på dig hjärtat!

2 kommentarer:

  1. ÅH ÄLSKAR LÅTEN!
    ÄLSKAR DIG!
    SAKNAR DIG!
    jag började nästan gråtaa när jag läste de Clara! illa!! måste verkligen träffas snart blir GALEN!!!!! ha de super bra! loveU!:*<33

    SvaraRadera
  2. ÅHH DIN KORV! :(
    VI MÅSTE SES NU NU NU NU NU!!!!!!!
    jag blir galen!!!! Älskar dig enormt! :* <3

    SvaraRadera