Woops did I say it out loud, did you find out? I wanna have you babe.

Fredags- Pappa kom och hämtade mig och vi drog till stallet och jag fixade Pelle och red i paddocken lite dressyr typ hahah :) Han var verkligen as seeeeg i börjar sen när de kom massa andra hästar så blev hans typ as pigg och het! men sen lugna han ner sig och gick bra! så var nöjd med de :) sen fixade jag han och mockade lite. Drog hem och hoppade in i duschen och pappa drog iväg till staffan och tränade så jag städa lägenheten och bäddade till Julle och Filip sen käkade jag lite och sen knackade de på dörren och där stod mina älskade pöjkar med massa täcken och kuddar! så ja vi snackade väl en massa och sen tog vi en promenad och kollade vad som hände på byn och de var inte mycket förutom dampet på träffpunkten! -.- Sen gick vi hem för de var kallt som fan och kollade på film och mös under våra täcken och käkade polly de ni! Somnade väl nån gång runt 3 kanske hahaha :) Riktigt härlig fredag alltså! :)

Lördags- Vaknade runt halv 12 kanske och de gjorde pöjkarna också! Filip skulle till sin pappa så dom drog typ på engång så ja jag tog en dusch och käkade frulle sen kom pappa och vi drog till stallet och Sara och jag fixade Pelle och Taco och red ut i de helt underbara vädret! Red apoteksrundan alla som nu vet var den går! så vi galopperade hela långsträckan så jäkla underbart! Pelle tyckte de var så himla roligt så de blev väl några sparkar och cphopp men de var bara kul! Sen så trava vi av i paddocken och han gick super! riktigt nöjd med pelle för har ju trotts allt bara ridit han en gång innan! Fixade i stallet och tog ut dom och sen hem och duscha och sen käka varmmacka med syrran och spela sims mysigt! :D Sen blev de myskväll hos familjen Hanning! Käkade super kollade på family guy och spelade nåt som vi bara hittade på hahah var så jäkla trött så var inte så roligt sällskap dock kom hem runt 1 somnade på engång! :)

Söndags- Sov till 9 typ käkade en banan och kollade när syster spelade sims sen fräscha till sig lite och upp till Farmor och Farfar och vara där ett tag höll på med fölet och sen tog jag och Marthina en promenad och hon fotade lite med sin nya kamera hon lärde mig lite saker som är bra att tänka på :) Sen drog vi hem och käkade lite och pappa drog och repade och sen blev de stressa till Sala och på bussen och iväg till Västerås. Tur att mamma kom och hämtade mig så jag slapp gå med min tunga packning!!!! Vi handlade lite på hemvägen och nu sitter jag här och ska snart kolla på film! Helgen har vara super! även om jag dock varit lite depping och hänging så har den varit bra faktiskt! :)

Dessa två klassiker följde med mig hem idag hihihihi :D







Älskar denna häst alltså! tog inga bilder i helgen så de blir gamla ist :)


What happens in my head stays in my head
But sometimes it won't
What if you knew what I was thinking
Would it make you like WOHHHHH!
Don't wanna risk puttin' my foot in it
So ill keep my mouth closed!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar