Words can never make up for what you do.

Hej hej nu är jag hemma i Västerås igen efter en helt awesome helg i heby/grimle :)
I fredags kom jag typ hem till Frida runt kvart i 7 typ :) då blev de en sväng ner till bastun och basta och snacka MASSOR :) sen in och duscha och käka Fridas pappas hemma gjorda pizza och kolla på idol jätte mösigt! :) Igår så vaknade jag runt 8 och vågade inte väcka Frida hhehe så lät henne sova till 9 iaf hihi :) ner käka frulle fixa mig och packa ihop mina grejer fixade också en blogg till Frida :) Sen iväg på innebandy match! fyfan vad grymma ni var tjejor! saknat er allihopa massor! Frida gjorde ett fett jäkla snyggt mål ;) ahh klockan hann bli halv 6 nästan då drog jag fick en snabbsvett kram av Frida hem till pappa lämna väskan och dricka något sen ner till skolan och träffa grabbsen! åhhh så jag har saknat er! hängde där ett tag och snackade en massa skit haha sen blev de fett kallt så vi chillade hem till mig och fortsatte att snacka skit hahah xd guud ni fattar inte vad jag har saknat er alltså! Sen efter dom hade dragit hem så typ kollade jag inte på tv och somnade :) I morse kom julle och filip förbi och typ väckte mig -.- så dom typ flumade runt i min lägenhet medans jag fixade mig sen skickade jag hem dom och käkade för sen kom Frida med sin älskade moppe! så vi tog en lååååång moppe runda runt heby och ut på landet jätte mysigt och skönt att bara få komma ut lite och känna vinden i mitt hår! Sen drog jag hem till Västerås och nu sitter jag här! :) Imorgon är de vanlig skola igen suck... fast som sagt ganska skönt att få komma tillbaka till rutiner igen. Men jag känner mig lite sjuk nästan... det rinner i näsan och jag hostar en massa på nätterna :(  Hoppas jag inte börjar kräkas eller så... Men nu ska jag ta ett långt och varmt bad sen ta muffi och kolla på Gossip Girl :) Varit en superduper helg! guuud önskar att varje helg kunde vara såhär!

MASSA BILDER!








fina näsborrar.















Frida hade ju en kudde som bara passade mig alldeles för bra!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar