Och jag skäms för att säga att du är kvar i mig skratta åt mig så kommer jag kanske över dig.

Hejsan mina horor!
Kan säga att jag sovit som en stock! och desamma har muffi! hahah han har legat hos mig hela natten hahah mys.
Idag är de sista praodagen kommer sakna Lelia och Carmen och speciellt att ha sovmorgon till 11 varje dag.
Men men ganska skönt att komma tillbaka till gamla rutinerna :)
Men men efter prao så drar jag snabbt som satan till tåget eller bussen jag har inte bestämt mig än men tror de blir tåg till Sala och sen vidare till den underbaraste personen på denna gjord! FRIDA LARSSON!
Saknar henne så jäkla mycket och jag hoppas att hennes moppe är lagad så vi kan åka :D
Men men nu måste jag städa mitt rum, packa, käka något och fixa mig :)
Hej då!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar