Bridge Burning.

Tjenispenis!
Åhhhh grattis Sverige 2-0 men lite sent nu va?
Nej men här kommer lite uppdatering :)
Måndags:
Var med Frida sen efter hon åkt kom Filip.
Vi kollade på Family Guy och chillade hemma i soffan.
Somnade några gånger hahah.
Iaf efter han dragit så drog jag ner till Ica och köpte B&J och sen hem till Emmsa där jag hittade två brudar i köket som hade fullt upp med att baka.
Snackade lite med Märta och Emmy om midsommar o så.
Sen när dom bakat klart stack jag och Märta hem till henne och sen vidare hem till mig.
Jag lagade lite käk till oss och fixade en drink som vi avnjöt ute på balkongen i solnedgången.
Underbart!
Vi satt kvar där och pratade och då fick vi syn på Julle som kom upp ett tag.
Lagade lite käk till han med sen satt vi inne o flumade tills vi fick damp o gick ut på Heby ett tag.
Somnade allihopa vid 1-2 typ.
Grym dag!




Bilder från Märtas blogg checka in den HÄR!!!!!

Idag:
Vaknade lite till och från men steg upp klockan kvart i tolv Märta var tvungen att gå på möte klockan 8 imorse om sommarjobb men Julle låg kvar. Så han drog och jag tog en dusch lagade frulle.
Sen somna jag om hahah.
Märta ringde så hon kom över så drog vi till stallet o jag fotade henne o Emma när dom hopptränade.
Drog hem till Märta käkade tårta o firade hennes plastpappa.
Har också varit uppe hos farmor o farfar.
Nu är jag hemma och är social på facebook och hahah msn hahah.
Hörs imorgon :*

Emma & Lady

Märta & Kraken

Märta & Kraken

Emma & Lady

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar