Silence.

Godmorgon!
Klockan är väl sisådär några minuter över 9.
Frida sov ju här inatt och hon hade något möte på arbetsförmedlingen vid 9 så vaknade av att henne men det gjorde inget.
Mötet varar väl i kanske en timma så jag tänkte ta en morgon framför tv eftersom jag inte har någon hos mamma hahaha.
Sen kommer Filip senare idag nån gång så vi ska väl hitta på något sen drar vi förmodligen till Julle.
Har saknat mina grabbs!
Nu ska jag fixa till mig lite o klä på mig så ska jag slänga mig framför tv:n och avnjuta en kopp te.
Juste! Glömde de nästan men min granne har skaffat internet utan lås eftersom min far inte vill köpa en ny router och dongle som vi har nu är för gammal för att funka till min mac plus skit seegt! Åh pappor alltså.
Så jag är överlycklig hahaha låter fett pundigt.
Vi hörs puss!



Jag och Shan på skolavslutningen! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar