Skolavslutning 2012

NU HAR JAG SOMMARLOV!
Har gått ut 8:an så nu ligger 9an framför mig!
Känns helt sjukt hur snabbt tiden går har nu bott här i 2 år.... shiit :o
Ikväll kanske Simon o Marko kommer hit o lanar.
Underbart.
Bildbomb!

Denice och Madde <3
Denice och Madde <3

Jossan <3

Sandra och Shan <3

Julia, Sandra och Shan <3

Fick en ros av Denice <3

Edward <3

Marko och Simon <3

Simon och Edward <3

Emelie och Denice <3

Simon och Edward <3

Simon <3

Marko <3

Madde <3

Madde och Jag <3

Casey <3

Casey <3

Madde <3

Madde och Kröger <3

Madde och Ida <3

Kröger <3

Madde och Jag <3

Madde och Jag <3

Sandra <3

Sandra <3

Madde <3

Bea <3

Jag och Shan <3

Simon <3

Jossan <3

Shan och Sandra <3

Anton och Marko <3

Min älskade handledare Malin <3
Tyckte alla var sjukt fina och många av dessa bilder kommer hamna på min fotovägg här hemma.
Tycker de är sjukt tråkigt att Madde ska byta skola kommer sakna henne massor :(
Malin min handledaren ska också sluta och det är fan inte heller okej.... :

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar