The pain of being who you are, in a world that wants you to be someone else.

Hejsan gott folk har inte orkat bloggat.
Okej i tisdags så hade jag rep mellan 4-6 typ körde igenom några låtar som vi ska sjunga på nationaldagen.
Var segt men gick bra, chillade ensam hemma med chips och filmtittade.
Idag så gick jag upp halv 9 - 9 nån gång fixade mig käkade frulle sen stack jag till djäkneberget och "genrepade" inför konserten.
Sjöng Poker Face med Linnea och det gick super var as kul och var inte alls nervös trotts dom 6-8 tusen människorna som satt i publiken!
Känns som om jag har växt inom musik och det blir bara roligare och roligare.
Iaf det började regna som fan efter ett tag men det gick över en stund iaf.
Efter det kom jag hem och städade köket och lagade mat.
Kollade på Desperate Housewives och mös.
Nu sitter jag och pratar skype med min sjukt dryga kompis Märta hahahha.
Eller ja hon pratar mest med sig själv.
Hahaha nej ska nog prata lite med henne om helgen sen ta ett bad och krypa ner är hyfsat slut.
Känner mig lite ensam eftersom min syster åkte hem här för nån timma sen och min mamma har inte kommit hem än...
Men men hörs puss!



Min finaste bebis!<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar