Isvatten och melon.

Sitter i mitt rum med tända ljus och smaskar på melon och dricker isvatten.
Tänkte skriva lite om midsommar nu såhär lite efter men men.
Okej runt halv 6 drog jag o pappa upp till min faster där släkten väntade och en massa mat!
Haha käkade och babblade på och sjöng en massa snappsvisor haha.
Trevligt jo men visst!
Klockan 8 skjutsade faster ner mig till pappa och där väntade Märta så vi gick upp och jag packade lite grejs inför tältningen.
Sen ringde Julle på dörren.
Så vi tog packningen o började gå till Märta.
När vi väl var framme satte vi upp tältet och det gick väl ganska snabbt sen satt vi oss utan för och snackade lite skit och körde "jag har aldrig..." ja vi hade det bara allmänt trevligt.
Vi somnade väl runt 3-4 kanske men sov fan inte mycket så förjävla kallt och en massa mygg men hade iaf trevligt.
Var en väldigt lugn och skön midsommar måste jag säga passade jävligt bra helt enkelt.
Lite bilder.









'















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar