Deppigt inlägg läs frivilligt.

Hej känner mig nere och är så jävla trött på allt.
Vill ta studenten, starta eget, åka utomlands och bara skita i en massa folk.
Jag är skittrött på allt just nu mitt humör har gått från bästa på länge till dåligt och deppigt.
Insåg nyss hur mycket plugg och små skit saker jag har kvar i skolan.
Gråter inombords är så jävla trött att jag inte ens orkar gråta usch.
Även om jag har varit med bästa vännerna i helgen så känner jag mig så jävla less.
Känns redan nu att jag vill skolka hela veckan hahaha.
Jag pallar fan inte alla förväntningar och krav från vänner/lärare.
Usch vad jag är deppig.
Tur att jag har min älskade Frida är här som pallar mina upp och nedgångar.
Blir förmodligen kvar hos pappa tills måndag morgon.
Pallar inte åka till v:ås men vill egentligen inte vara kvar här heller.
Men men ska träna imorgon och åka moppe kanske om vädret tillåter.
Hejdå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar