Curvy girls do it better, only a dog wants a bone!

Åhhhhhh har inte haft någon direkt ork att bloggat.
Både igår och idag har jag somnat när jag kommit hem från skolan.
Jag känner mig lite nere efter saker som hänt... önska bara att allt var som förut men nu är de lååångt ifrån.
Men jag biter ihop och försöker iaf att gå vidare med saker och ting.
Men som sagt det är svårt att inte tänka på de.
Jag vet faktiskt inte hur jag ska reagera just nu, flyter bara med strömmen och de känns förjävligt.
Aja längtar jättemycket efter Marthina.... men på fredag tar jag tåget in och blir kvar hos henne heeelaaa helgen mys mys!!!!
Och det är bara 22-23 dagar kvar tills jag fyller! hihi :)
Just nu dricker jag mjölk och käkar banan och lyssnar på Maggio med lite tända ljus.
Ska nog spela lite sims kanske innan jag sover de var ju så längesen hehehe...
Ska försöka bli bättre på att uppdatera bloggen.
Ni får ha de så bra!


Spelar det ens någon roll att bry sig när jag bara blundar för allt.
Spola bara tillbaka allt tack.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar