Försöker sova med ett förvirrande hjärtat.

Hejsan.
Igår gjorde jag nada typ. Gick ut och gick i 2 timmar och pratade med Frida om karnevalen imorgon.
Jag är ju sååååååå taggad.... not!
Aja idag har jag tänkt mycket på hur jag ska göra i mitt nya rum har verkligen ingen aning.
Vill få det klart innan jag börjar skolan men just nu verkar de omöjligt eftersom inget blir bra.
Imorgon kommer de väl inte bli så mycket bloggade heller.
Runt 10 kommer kusin Viktor och vi ska dra ner på stan och ta en fika.
Efter de hoppar jag på tåget eller bussen till Sala och vidare till Heby.
Fixa till i lägenheten och mig själv.
Sen ner på Heby och träffa massa folk och ha de gött.
Sen nån gång på natten, hem och sova.
Hoppas de blir mysigt eller de blir mysigt!
Just nu sitter jag och försöker få inspiration till mitt rum.
Går ju sådär, ska prata lite med mamma och så.
Känner mig inte så pigg.
Skulle ju sitta fint att bli sjuk nu innan skolstarten... 

Bäjs på dig din äckliga subba.
Sluta skita ner mig.
För vem är det egentligen som ska ha dåligt samvete?
Bäääjssköörv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar