Ont i knäna.

Hejsan alla mina älskade små läsare :)
Vaknade flera gånger inatt av att de blixtrade ute men somnade om lika snabbt som jag vaknade.
Sen drygade kattjäveln också.
Men jag har ändå sovit så sjukt bra nu när jag flyttat sängen och börjat fixat.
Gick upp runt halv 7 och käkade frukost sen bytte jag om till ridkläder och stack iväg till stallet.
Vi hade dressyr idag och jag red Happy.
Gick väl hyfsat... eller nej är inte alls nöjd.
Ibland slår de mig att jag kanske ska sluta... men något sånt stort beslut orkar jag inte bestämma nu.
Aja sen efter ridningen så handlade vi sen hem och in i duschen medans mamma lagade mat.
Käkade och nu ligger jag död på sängen.
Mensvärk och knäont samt huvudvärk kan de bli bättre?
Usch nej kommer nog somna en stund sen ska jag måla mina sängbord och fixa mitt rum.
Hare babes!


Jag gjorde upp en eld för dig
 och nu brinner hela skogen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar