You're the boy who murdered love . . .

Godmorgon everybody!
Har nyligen vaknat och ska sätta igång med städningsjobbet som Mamma fixat åt mig.
Måste verkligen få ihop pengar till kamera nu !
Så kommer städa hela förmiddagen kul kul.
Senare idag blir det nog lite "hemma spa" ska skrubba in hela kroppen med nån olivoljasocker sak och hårinpacking såklart.
På tala om hår så har jag börjat tänkt på att skaffa löshår, men inte så jag ser ut som en fjortis eller så nej !
Jag är så trött på att ha kort hår nu.
Men ni får gärna säga vad ni tycker och så behöver all hjälp jag kan få eftersom man lägger ner en jäkla massa tid på att hålla det fin och fräscht och en hel del pengar också.
Nu ska jag börja med städningen . . .


You're the boy who murdered love
Cold hands and a heart of stone.
You're the king of pain and hurt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar