Trött, mätt & nyduschad.

Hejsan.
Eftersom jag varit på karnevalen hela helgen typ så har jag inte hunnit bloggat något.
Men det regnade typ hela helgen så om de inte varit för sällskapet så skulle jag dragit till Västerås redan i Fredags.
Hände en hel del skit också.
Sen blev det filmkväll med bröderna Hanning i Lördags.
Käkade chips och kollade på "Kick Ass" och "I'M NUMBER FOUR"
Säger bara de att number four har flicklampor i både händer och knän.
Nej men "Kick Ass" ägde sönder!
Aja idag var det första ridlektionen för terminen så sjukt underbart att vara tillbaka!
Men som vanligt så skulle mitt knä cpa... men jag bet ihop ändå.
Senare idag var jag till kusin Viktor som fyller år idag. 
Grattis till han.
Käkade tårta och hade trevligt. 
Imorgon är det skola och jag är inte alls nå taggad.
Var fett taggad igår och så men idag känns de bara tråkigt på nått sätt men det blir väl bra imorgon.
Aja nu ska jag gå och fråga mamma om hon kan slinga håret på mig hihi.
Ni får några bilder från första gången jag hoppade Ior de är ju trotts allt ett år sen jag satt mig på världens finaste ponny.

Hejdåååå!


Världens finaste ponny!
och min röv är hyfsat snygg den med....
Älskar dig enormt!

1 kommentar: