Deadmau5 & en kopp te

Inge Stockholm den här helgen så vi har bestämt nästa helg istället :)
Avbeställde mitt löshår, känns bättre att åka och fixa så de inte blir något fel orkar inte med de.
Iallafall så åkte vi en snabbis till Ikea skulle kolla på lite grejer till mitt nya rum eftersom de fortfarande inte är klart... jäkla bögpiano som ska stå här men de åker bort om två veckor hoppas!
Sen var vi in på Stadsmissionen och jag hittade massa najs!
Just nu är jag ensam hemma och lyssnar på Deadmau5 och dricker te.
Skriver också... men de är inget jag vill dela med mig av tyvärr.
Ska nog checka top model nu eller nån film.
Hare bra babes!
Här är en bild på allt jag köpt idag :)


Klicka på bilden för att få den större :)

Från Ikea: Alla ljus (dom luktar vaniljglass) växten, väckarklockan som jag fyndade i fyndhörnan och sen sängbordet x 2 som jag ska måla vita imorgon :)
Från Stadsmissionen: Tröjan med ugglan på, skjortvästen, resväskan och halsbandet.


Älskar den här låten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar