Grattis världens bästa mamma!

Du finns alltid när jag behöver dig.
Du hjälper mig med inprincip allt, även om du inte alltid har ork eller tid.
Är så himla glad att du är min mamma.
För vi har en sån himla relation.
Vet faktiskt inte vad jag skulle göra utan dig.
Även om du kan vara hyfsat pinsam och dampig så älskar jag dig enormt.
Har ju alltid haft dig och desamma med våran relation, den har alltid varit så himla bra.
Så jag har ju inte riktigt insett hur lyckligt lottad jag är över att ha dig mamma.
För du är verkligen så bra.
Du är insatt i skolan och uppmuntrar mig till att göra bra ifrån mig och vi kan diskutera hemma om de också.
Du visar intresse för ridningen eftersom du vet att de brinner fört fast du själv är rädd för hästar så försöker du.
Du ger mig råd när det gäller kompisar och killar också.
Men ibland kan du ju bli vimsig och förvirrad, och då får jag helt enkelt ta hand om dig.
Hjälpa på komma ihåg saker och tider.
Du lägger verkligen ner din själ i att göra de bästa för familjen.
Din dag idag då, ja de blir väl ut och käka på "Spicy Hot" och ha de trevlig.
Jag älskar dig så obeskrivligt mamma!
Tror nog aldrig att du kommer förstå.







Älskar dig världens bästa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar