I found the good in goodbye.

Som jag sa tidigare idag så har jag kostat på mig riktigt bra grejer till mitt finniga och äckliga face.
Bara bestämde igår att jag skulle ner på stan till "The body shop" för dom är så bra och för köpa något som verkligen funkar. Eftersom man får sån himla bra hjälp där och de är mycket ekologiskt och helt enkelt bra grejer så körde jag på de. Iaf direkt när jag går in i affären så står de en stor skylt "ta 3 betala för 2 gäller alla ansiktsprodukter" så sjukt najs! 
Så jag började med att lukta på en massa olika bodybutter, dom luktar ju så jäkla gött. Sen fick jag hjälp av den mest gulligaste och bästa kvinnan nånsin. Hon gick igenom en massa men inte sådär jobbigt utan mer som om att hon verkligen visste vad hon pratade om och ville hjälpa mig att få ett så bra pris som möjligt men ändå med kvalité. Så med mig hem följde en skrubber som jag ska använda två gånger i veckan, en rengöringstvål som ja rengör huden och täpper igen porer utan att torka ut huden och en dagkräm som uppfriskar och håller huden fräsch hela dagen.
Tre produkter för endas 220 kronor!
Ungefär efter en månads användning ska jag se om det blivit bättre isf kommer jag köra på den här serien.
Aja nu blev det jättemycket fakta om mina krämer och tvålar.
Men imorgon blir det kanske Stockholm med syster och checka lite löshår. 
Eftersom jag får min månadspeng imorgon.
Men vi får väl se hur det blir med Stockholm.
Ska ta två alvedon och dricka vatten sen försöka sova, har en sån otrolig mensvärk hehe.
Skulle fan kunna skjuta mig själv så ont gör de.
Aja ville bara göra ett trevligt inlägg innan pmsen kommer hehe...
Hoppas ni får en fin kväll/natt puss & godnatt!


Saknar min älskling.
Ska fan hitta dig, lovar!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar