Saker och ting börjar bli bättre.

Godkväll.
Varit en sjukt mysig kväll!
Känns som om de håller på att bli bättre nu, eller ja de mesta iaf.
Skolan känns helt okej men lite saker med folk som står mig väldigt väldigt nära är fortf ganska dåligt.
Ganska osäker på om de ens kan bli bra igen...men men ska inte bli depp nu när de väl är på väg på att bli bättre.
Imorgon är de skola och sen ska jag faktiskt hem och träna på sångläxan "This is my life-Anna Bergendahl" sen ska jag hitta en sång som jag själv vill sjunga och de kan ju bli hyfsat svårt för de finns ju så många!!!
Så kul att komma igång med sången igen.
Tog en liten kvällspromenad nu innan jag ska sova.
Jätteskönt väder ute faktiskt.
Men nu ska det bli skönt att sova.
Hoppas jag drömmer om något härligt, så jag vaknar med ett leende på läpparna.


Ett leende betyder inte alltid att du är glad.
Utan att du är stark nog att le även när de gör ont.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar