Din blick var mörk och märklig där du stod på den trasiga mattan bredvid okända skor.

Skolan kändes inte alls kul eller bra...
Känns inte alls bra att de ska behöva vara såhär.
Vet inte vad de är men ingenting känns bra nu.
Och Heby vill jag knappt ha något att gö med efter allt som hänt liksom.
Vill bara låta tiden passera och att en massa händer.
Gjorde iaf ingenting i skolan typ.
Kändes fett ovärt att ens gå dit.
Ska sova ett tag nu sen raka benen och sätta mig och rita lite och lyssna på Markus Krunegård.
Senare blir det en kopp te och prata med mamma.
Orkar faktiskt inte blogga, vill ju inte föra över mitt negativa på dom få som läser min blogg.
Ni får iaf både bild och video.



 Låten stämmer in som fan på mig just nu.
Kärlek till Krunegård!



Skulle bara vara skönt att åka ut till Farmor & Farfar.
Där ingen skulle hitta mig.
Där jag bara kunde gå omkring och fundera på saker.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar