Hos dig vill jag stanna ♥


Åh så skönt att bara sticka iväg till Heby nån vecka och skita totalt i allt!
Igår kom Julius och Filip förbi och senare droppade Maja, Linn och hennes kompis Disa in :)
Snackade om allt mellan himmel och jord och hade det väldigt mysigt.
Disa var skit schysst :)
Aja sen drog både Disa och Maja hem :(
Resten av folket slaggade kvar
Körde sanning eller konka sjukt kul Julle och jag fick ha is innanför byxorna samt underkläder i två minuter kan säga att min röv har helt bort domnad!
Somnade runt 4 halv 5 typ och vaknade säkert runt 10 hahaha skit trött fortfarande.
Tog halv tolv bussen till Sala och vidare till Västerås med tolv bussen.
Slängde mig i Systers säng med missen och kollade på lite bilder och så.
Efter kanske en timme somnade jag så skööönt!
Resten av dagen har väl inte varit så himla intressant planerat en massa med flyttning och så :)
Nu ska jag nog göra smoothie och krypa ner i Systers säng och förmodligen kolla på "How I met your mother".
Ha det bra allihopa!

Det spelar ingen roll om du kysser mig i solsken eller mörker
För i din närvaro känner jag mig som den ända personen i hela världen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar